Известие

Collapse
No announcement yet.

Дави се при запалване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дави се при запалване

    Здравейте колеги.
    От известно време наблюдавам един проблем, който ме притеснява.Сутрин при запалване колата започва да се дави,все едно не и достига гориво или нещо такова,след което загасва.При второ запалване нещата се оправят и всичко е наред.Днес обаче усетих и миризма на пресен бензин.Според вас на какво се дължи това,свещите и ламбда сонда са сменени,акумолатова показва че е в зареден режим.Дали причината е в бензиновата помпа или не достатъчно засмукване на въздух от моторчето за празния ход или е нещо друго,то без диагностика няма да се мине,но все пак ако сте имали подобен проблем дайте някакъв съвет
    Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

  • #2
    Аз имах подобен проблем и бях писал в някоя от по-горните теми по случая...
    Та при мен се оказа от бензина /95 от Лукойл/.
    Сега си сипвам от 100 октановия от Еко и пали с поглед, дано и ти да се разминеш ефтино.
    Аlfa Romeo 156 16V 1.6 Twin Spark...

    Comment


    • #3
      и аз имам подобен приблем особено в по студените дни - трябва да поработи малко и се оправя, но в началото се дави и не мога да тръгна.
      и аз карах с лукойл 95, след смяна на бензиностанцията нещата се пооправиха, чакам да захладнее малко да видим тогава как ще е, но определено no more lukoil
      alfa 156 '00 2.0 distinctive

      Comment


      • #4
        Благодаря за съвета.Аз зареждам само с ОМV 95, до сега не съм чувал много оплаквания от тях,но може и да бъркам.Проблема е, че го прави лятото.
        Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

        Comment


        • #5
          Почисти си дросела и съм почти сигурен, че проблема ше изчезне

          2000 156 SPORTWAGON SELESPEED
          1998 145 1.6 T.SPARK

          Comment


          • #6
            http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=12749


            добре дошъл в клуба ... имам абсолютно същия проблем - какво съм пробвал до сега - почистване на дроселова клапа - никакво подобрение, карах с 95 бензин, последните няколко пъти наливам ОМВ Супер 100 ... абсолютно никаква разлика... , сменял съм термодатчик - никаква промяна ... остава да я закарам на диагностика, ама трява да ходя до Сф пък не ми остава време. ама тая седмица трябва, шото какъвто и да е проблема - влошава се - докато е студена колата не набира изобщо, а вече лашка и когато е загряла ...
            Аlfa Romeo 156 1,8 TS
            Fiat Bravo - 1,6
            Hyundai i20 - 1,2

            Comment


            • #7
              Re: Дави се при запалване

              Първоначално публикувано от frame
              Здравейте колеги.
              От известно време наблюдавам един проблем, който ме притеснява.Сутрин при запалване колата започва да се дави,все едно не и достига гориво или нещо такова,след което загасва.При второ запалване нещата се оправят и всичко е наред.Днес обаче усетих и миризма на пресен бензин.Според вас на какво се дължи това,свещите и ламбда сонда са сменени,акумолатова показва че е в зареден режим.Дали причината е в бензиновата помпа или не достатъчно засмукване на въздух от моторчето за празния ход или е нещо друго,то без диагностика няма да се мине,но все пак ако сте имали подобен проблем дайте някакъв съвет
              Махни единия полюс на акумулатора за около 15 мин и пробвай пръвите няколко дни ще е наред но после пак ще е така мисля че е нещо от адаптацията на дроселовата клапа но не съм нмого сигурен.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Бе тя и моята беше така и взех да и сипвам 98 и се пооправи, ама се си мисля, че може и свещите да имат пръст в тая работа.

                Сърцата са по-капризни от умовете.

                Comment


                • #9
                  То при мен са нови 8 бр NJK и не е от тях преди да ги смяния го нямаше и след като ги смених още около 2к километра не се беше появявало
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за съветите.
                    Ще и направя една диагностика при Бобо другата седмица и да видим.Проблема се появи както и при колегата след смяната на ламбда сондата и свещите, така че може проблема да е от сондата. Възможно е да не се е адаптирала добре към колата, но това са си мой непрофесионални заключения,ще видим по знаещите от мен какво ще кажат.
                    Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

                    Comment


                    • #11
                      И на мен ми прави такъв проблем. Смених свещи, термодатчик, MAF-а. На диагностика - НИЩО. Карам с 98 на Лукойл. Не съм пробвал с друг бензин, а може би трябва. Смених и ламбдата, но не мога да си спомня дали се появи след смяната или не
                      Последно се замислям дали да не я заведа да и почистят дюзите на ултразвук!


                      П.С.: Да им пи!?я на смотаните горива в тая държава
                      Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                      Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                      Comment


                      • #12
                        пробвах това с акумулатора - никакъв резултат...


                        frame ---- би ли ми казал каква ламбда сонда си сложил на колата?
                        Аlfa Romeo 156 1,8 TS
                        Fiat Bravo - 1,6
                        Hyundai i20 - 1,2

                        Comment


                        • #13
                          Може ли да е от катализатор.Тиното може ли да каже като го махна какъв ефект има?
                          Аз скоро ще го махам,защото имам същият проблем и се усеща че нещо я дави колата.Аз сложих спортен филтър и сега почти изчезна , сега искам да махна и катализатора за да видя.
                          Ако някой има някакви наблюдения - да пише.
                          настояща - BMW 3er
                          ex. Alfa Romeo 156 - 2006-2007
                          ex. Alfa Romeo 164 - 2000 - 2005

                          Comment


                          • #14
                            Ламдата я смених при Бобо,по негова препоръка,на фирмата Бош е,но конкретно номера не си го спомням.
                            Alfa Romeo 156 TS 2.0 '99

                            Comment


                            • #15
                              Здравейте
                              Имам развитие по проблема. След като кой ли не и се изреди на колата ми и все хора които се занимават с такива коли. И след невиждана смяна на какво ли не, резултат нямаше, колата пак се давеше като пали при напълно изстинал двигател.
                              Понеделник тази седмица отидох като последен вариант да изчистя дюзите на ултразвук, при едни млади момчета, които досега не бяха се сблъсквали с Алфа Ромео. Та седнаха и помислиха от какво може да е, за разлика от доста други "майстори", които веднага: "Аааа няма проблем бе ще го оправим, знам от какво е". Прегледаха всички параметри на стенда, но не излезе нищо. После прегледаха датчиците със стациоскоп или нещо такова, не знам точно, но също всичко си беше наред. Дойде време за сваляне на дроселовата клапа. След като я махнаха от колата, обърнаха внимание, че в нормална позиция има 1,2-5 мм отвор които им се стори много. Искам да отбележа, че преди два пъти са ми сваляли клапата за този проблем и то хора които се занимават с Алфи, но на никой не му е направило впечатление това. Та да се върнем на темата. Тези момчета отново подчертавам, които за пръв път се сблъскваха с Алфа Ромео отвориха една голяма книга: "Съвременни системи за управление" или нещо такова. Намериха Motronic 1.5.5 или там каквото е на 156-цата и видяха, че отвора на клапата трябва да е 0,005 мм или нещо такова. Много по-малко от 1,2-5 мм както беше. Отново искам да се отклоня от темата: Колко "майстори" сте виждали да отварят книга? Те все знаят всичко. И така регулираха отвора на клапата и я монтираха. Изчистиха дюзите, погледнаха за грешки на компютъра, адаптираха дроселовата клапа и по живо по здраво си заминах.
                              На другата сутрин дойде момента да запаля колата. И за моя голяма изненада тя запали без да се дави като дърт кон. Може да не е перфектна след това леко ту падат ту се дигат оборотите и лекичко се разтриса от време на време за около минута минута и половина, но всичко в рамките на допустимото. И така до днес пробвах общо 6 пъти при изситинал двигател и 6-те пъти запали както трябва.
                              Дали проблема беше в дюзите или в клапата, не знам. Според мен беше от клапата, тъй като колата няма още и година каране с наще кирливи горива, пък и дюзите така на око изглеждаха чисти, въпреки че няма как да се разбере с просто око ако са запушени дупчиците.
                              Това е цялата история. Човек може да се позамисли. При какви ли не разбирачи ходех, а най-накрая проблема ми решиха две момчета за които просто знаех, че почистват дюзи.
                              Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark 10.1998
                              Fiat Bravo 1.6 16V 1998 - на жената (продадена - не жената, колата)

                              Comment

                              Working...
                              X